Concentreer u op de essentie: uw kernactiviteit. Laat de voorafgaande registratie en formele controle van uw factuur aan ons over. In uw bedrijf, gedeeltelijk uitbesteed of volledig in onze handen.
Wij zijn uw schakel naar verdere factuurcontrolesystemen. Of we nu uw papieren documenten scannen, PDF-facturen van uw leveranciers overnemen of u ons uw zelfgescande facturen toestuurt. Documenten van de meest uiteenlopende inkomende kanalen worden volgens uw specificaties voorbereid en via XML of RFC aan uw verdere factuurcontrolesysteem overgedragen. Onze specialisten adviseren en ondersteunen u bij de selectie en implementatie van factuurcontrolesystemen – precies afgestemd op uw bedrijf.
Met behulp van high-end OCR-technologieën worden de boekingsrelevante inhoud uitgelezen en uw documenten gecontroleerd op § 14 UStG.
Wij vergelijken de bestelgegevens van uw facturen met de ERP-bestelgegevens van alle gangbare softwareoplossingen (bijv.
Leer meer over de vereisten en de aanpak van de digitalisering van uw bedrijfsprocessen. Uitgebreide concepten helpen u bij de overstap naar de nieuwe vereisten.
Met de digitalisering veranderen ook de bestaande businessmodellen en processen.
Pas de bestaande processen tijdig aan de toekomstige vereisten aan en behoud de concurrentiekracht van uw bedrijf.
>>> De bedrijven die vroegtijdig de digitale transformatie hebben afgerond en zich flexibel kunnen aanpassen aan veranderende vereisten, zullen een beslissend concurrentievoordeel hebben!